התחברות
הרשמה
איך יותר קל לבנות שרירים במסה או בחיטוב?
27 ביולי 2023, 12:44
שרירים
3 תשובות
חיטוב
אנונימי
מסה
A
Anonimit604
מסה
ח
חולון עיר הפשע
באותו הנושא:
שאלה למי שעושה חיטוב ומסה, בחיטוב יש לכם פחות יציאות ובמסה יותר יציאות?
אם מישהו התחיל מסה ב60 קג ועלה במסה ל67, הוא יכול בחיטוב לחזור ל60 קג מבלי לפגוע במסת השריר או שלא?
הגיוני שאני בחיטוב ואני מפרק המון מסת שריר?
איך לדעת אם יש לי מספיק שרירים במסה בשביל לעבור לחיטוב?
מה הקטע בלעשות מסה ולבנות שריר ואז לעשות חיטוב ולרדת בשריר?
עזרה ממי שמבין בחיטוב/הלעת מסת שריר
איך זה לחיטוב ועלייה במסת שריר?
אם אני מתאמנת לחיטוב ורוצה לבנות מסת שריר יותר מהר איזה אבקת חלבון אתם ממליצים?
אם אני *ממש*רוצה להרזות אבל מצד שני ממש כאילו להגדיל שרירים ברגליים ובגב מה לעשות מסה ואז חיטוב או חיטוב ואז מסה
זה אפשרי לבנות מסת שריר מבלי לעלות במסת השומן ?
האם מישהו שהוא שמנמן בלי שרירים צריך להתחיל מסה או חיטוב