11 תשובות
לא ממש לא
אנונימית
יש לי גם אזרחות בחול
תכנית רוב המדינות דירקטוריות
בנוסף יש עולם 3 או תנאים על הפנים..
אוהב את הארץ אבל מסכים שהממשלה דפוקה
אנונימי
שואל השאלה:
מתקן של סטיפס
יא איפה?
ולמה אתה מחכהה טוס (בקטע טוב, הייתי מתה להיות במקומך)
אנונימית
סתם אין לי. אבל אני זכאי לקבל. לאבא שלי יש אזרחות רומנית, ולסבא שלי יש, אני מניח שגם לי

אני אוהב את השפה העברית, בטח כבר ניחשת למה אני נשאר, בשביל לתקן אנשים

סתם אני אוהב את הארץ
אנונימי
שואל השאלה:
חלוםם^
אנונימית
אם היה לך אזרחות לאן היית רוצה לעבור?
אנונימי
שואל השאלה:
ארצות הברית
קנדה
או איסלנד
אנונימית
מגניב. יש לי משפחה בקנדה ובארצות הברית קרובי משפחה רחוקים אני חושב, לא בטוח. אני הייתי מעדיף את ארצות הברית על רומניה
אנונימי
לא. טוב לי פה
בחו"ל יותר קשה והולך להיות יותר קשה.
כאן זו ארצי וארץ אבותינו
אנונימית
לא
אוהבת ורגילה פה, אנחנו עם מיוחד