4 תשובות
לא נשמע שכדאי לך בכלל להמשיך שם עם בוס כזה
שואל השאלה:
שומעת אין לי ברירה אני צריך לעבוד בחודשיים הבאים וזה אחלה עבודה
בספטמבר אני מתחיל שנת שירות ומפסיק לעבוד אז חודש וחצי לסבול זה כלום באמת וגם אני משרה חלקית כי יש לי לימודי פסיכומטרי וכושר קרבי
אנונימי
כמה זמן אתה עובד שם?
שואל השאלה:
מדצמבר
אנונימי