7 תשובות
איזה צד שרוצים.. אפשר אפילו בשני הצדדים
בדר"כ שמאל אבל אפשר כל צד..
אנונימית
באיזה שבא לך..
איפה שמעדיפים
הרוב עושים בשמאל, לי יש בשמאל
שואל השאלה:
שמאל שלי או של מי שרואה אותי?
שמאל שלי או של מי שרואה אותי?
אנונימי
איזה צד שאתה רוצה
יש כאלה שאומרים שאם אתה עושה צד ימין אז אתה הומו אבל זה ממש בולשיט
לי יש צד ימין
יש כאלה שאומרים שאם אתה עושה צד ימין אז אתה הומו אבל זה ממש בולשיט
לי יש צד ימין
אנונימית
באותו הנושא: