14 תשובות
כי נירמלו את זה יותר מידי
זה לא נחשב יותר לגיטימי... בשני המקרים סובלים המון הערות.
זה ממש לא
מי אמר את זה זה ממש לא נכון
זה לא לגיטימי. שניהם לא בריאים בכלל
^^^^^^^תת משקל לא פחות נורא מעודף משקל. שניהם מקשים על פעילות יום יומית ושניהם גורמים לבעיות בריאותיות
^^^^^^^^ גם תת משקל לא בריא זה יכול לגרום לבעיות לב כמו שעודף משקל יכול לגרום, אל תגיד דברים שאין לך מושג בהם.
אנונימית
מרגיש שתת משקל זה מודל היופי
בטן ממש שטוחה וכזה
פעם להיות בעודף משקל היה מודל היופי
בשניהם לא, זה מסוכן וזה מסוכן
אנונימית
כי החברה דפוקה ומעודדת אנשין לרזון
מודל היופי מעודד רזון
הדעה הפופלרית של החברה זה שרזה זה יפה ובריא למרות שזב לא תמיד נכון
אני בתת משקל ואנשים כל הזמן אומרים איזה כיף לך ובא לי גם וכל מני כאלה
ואני כל פעם מחדש בשוק כי כבר שנים אני מנסה לעלות במשקל ולא מצליחה וההיתי מעדיפה להיות בעודף מתת
ושאני אומרת את זה לאנשים הם אומרים לי שקרנית ההיתי מתחלף איתך בשניה
וזה נראה לי פשוט חולני
זה לא
פשוט יש אנשים שאומרים שלהיות כמה שיוצר רזה זה כמה שיותר טוב אז אנשים הם חושבים שלהיות בתת משקל זה טוב
ממש לא. זה לא נכון...תת משקל זה לא פחות גרוע מעודף...שניהם מצבים קיצונים ומסוכנים.
ראית מה קרה לקארין באומן. אל תגיעו למצב הזה.
כי אנשים טיפשים זה מסוכן באותה המידה ואפילו קצת יותר