9 תשובות
אולי במידה מסוימת.
לא
לאזרחים אולי, למשטר לא
שואל השאלה:
מה הקשר למשטר
אנונימי
שואל השאלה:
הוא עדיין מפקיר חטופים
אנונימי
^כן לאיראנים לא ממש אכפת מהחטופים
אני לא מחבבת אותו ולא אחבב ולדעתי בשניה שירגע פה הכל הוא חייב לרדת מהשלטון.
מצד שני אי אפשר לקחת לו את הקרדיט על איראן ואיך שהוא ניקה לטראמפ את השטח אובייקטיבית