4 תשובות
קודם כל זה לא חמוץ בטח נתנו לך לימונדה מעורבבת עם xl.. יש לזה טעם מר קצת אבל זה טעים ויש אנשים שאוהבים אתזה. זה יותר טוב נגיד מוודקה או ויסקי שלהם יש טעם של רעל ואלוהים יודע למה אנדים שותים אתזה
זה טעם נרכש, כמו סושי.
"על טעם וריח אין להתווכח" d:
זה טעם נרכש.. אני פעם ממש נגעלתי מזה ועכשיו זה דווקא טעים לי