2 תשובות
סיפור חיי.. :(
^אולי זה מתנשא, אבל זה הרגשה שאף אחד לא מבין אותך מסביבך, וזה הרגשה די נוראית.. חוץ מזה, אנשים שונים חושבים בעומקים שונים, זה ידוע וזה בכלל לא ממקום של התנשאות