9 תשובות
חצי עמוד בקושי אני גרועה בזה
אני רושמת בווטסאפ, וארוך מאוד..
גם היא לי
לא מרבה במילים,
לרוב כותבת
"אני בטוחה שאת יודעת וכולם יודעים מי את בשבילי,אין טעם להרבות במילים,מזל טוב גוזל,שתמשיכי לפזר את החיוך המדהים שלך מכל דרך שתגיעי אלייה,אוהבת אותך"
ErO
אמ, מניח שאני אכתוב פשוט כזה מה אני מרגיש וזה בעיקר, לא משהו ארוך .-.
בערך שתי שורות ^-^
בווטסאפ ובערך כמה משפטים
6-7 שורות...
לא ככ טובה בזה.
תלוי כמה יש לי להגיד באותה שנה בדרכ עמוד או חצי עמוד
באותו הנושא: