11 תשובות
יא . יב
יא ו יב
יא יב, לשלוש יחידות בי' אבל זה פנימי
כיתות יא' ויב'.
שואל השאלה:
יש 2 בגרויות?(5 יחידות)
יש 2 בגרויות?(5 יחידות)
אנונימית
כן
כן, אחד ביא ואחד ביב (מתחלק ל2 יחידות ו3 אם אני לא טועה)
כן גם לארבע
יא יב כיתות רגילות
י בר אילן
י בר אילן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
יש בגרות במתמטיקה בי'?
מה זאת אומרת?
יש בגרות במתמטיקה בי'?
אנונימית
בגרות בי', זה רק ל3 יחידות או לכאלה שרוצים לסיים מתמטיקה בי יא אז נכנסים לתוכנית שעושים בגרות בט וי או י ויא נראלי
באותו הנושא: