11 תשובות
יא . יב
יא ו יב
יא יב, לשלוש יחידות בי' אבל זה פנימי
כיתות יא' ויב'.
שואל השאלה:
יש 2 בגרויות?(5 יחידות)
אנונימית
כן
כן, אחד ביא ואחד ביב (מתחלק ל2 יחידות ו3 אם אני לא טועה)
כן גם לארבע
יא יב כיתות רגילות
י בר אילן
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
יש בגרות במתמטיקה בי'?
אנונימית
בגרות בי', זה רק ל3 יחידות או לכאלה שרוצים לסיים מתמטיקה בי יא אז נכנסים לתוכנית שעושים בגרות בט וי או י ויא נראלי