3 תשובות
ממש לא זה כל כך שטויות תעשי לפי הצד שיפה לך יותר
סתם חארטה תעשי איפה שבאלך סה יפה לא משנה באיזה צד
לי יש נזם בצד ימין ויש את השמעות האלה למרות שחצי מהשכבה שלי עם נזמם בצד ימין
באותו הנושא: