5 תשובות
זה יהיה סבבה
לא אכלת הרבה
אכלת מצוין
אני לא מכירה אותך אבל אני גאה בך, תמשיכי ככה
אנונימית
אבל אחותי יפה שאת מתקדמת עם האוכל אבל גם למצב הנפשי מגיע טיפול לא?
לכי לפסיכולוגית, לדיאטנית
כבר לא ככ רלוונטי אבל
אני גאה בך
זה שאת מחשבת את הקלוריות כבר מראה שאת בהפרעת אכילה תטפלי בשה