10 תשובות
או מיי גד
כל מילה אמת
וואי זה עמוק
זה נכון אפילו היה על זה בטיקטוק
יש גם כאלה עצובים/ממורמרים שמנסים למרר אנשים אחרים בגלל שהם כאלה.
אני כזאתי אני מנסה לשמח את כולם אבל אני לא שמחה יש לי חיים גרועים
מסכימה אבל זה לא בהכרח. יש כאלו שמנסים לגרום לאחרים להרגיש באותה צורה שהם מרגישים כי הם מקנאים בשמחה שלהם וחושבים שלא מגיע להם אותה.
מסכימה עם זה אבל לא לגמרי יש הרבה כאלו וזה נכון לגבי אבל לא כולם ככה
לפעמים ולפעמים לא. תלוי באדם. יש כאלה שרוצים לשמח אנשים בשביל שלא יהיו כמוהם ויש כאלה שמתנהגים הפוך כאילו איך אחרים יכולים לשמוח בזמן שאני ככה
משפט נדוש כולם שמעו כבר
לא בהכרח נכון יש המון דרכים שאנשים מאוד עצובים יכולים לנהוג בהן
זו שטות, זה סתם נשמע יפה
חח הדבר הכי נכון ודי ידוע לפחות ליי
(היי סטיפוסיטט)
באותו הנושא: