7 תשובות
שואל השאלה:
אבל הוא היה ידיד שלי
אנונימית
ילד קטן.
זה כולה נשיקה, נותנים נשיקה להפגין חיבה זה אומר שהדייט היה ממש מוצלח אם הייתה נשיקה בסוף.
יכול להיות שהוא מנסה להראות לך שהדייטים איתו מוצלחים.
או שהוא סתם מתלהב מנשיקה כמו ילדה קטן.
שואל השאלה:
מה זה נחשב שווה?
אנונימית
שואל השאלה:
אם הדייטים היו מוצלחים למה זה לא המשיך לעוד דייטים? דייט אחד זה כלום
אנונימית
אולי הבחורה שינתה את דעתה?
אולי זה כן המשיך ובדייט השני ראו שזה לא מתאים
כל מיני סיבות
שואל השאלה:
זהו מלא אומרים לי שאף אחת לא רוצה אותו
אנונימית
כנראה הוא לא רוצה משהו רציני,רק מחפש את הריגוש הזה והתחושה של הצלחתי להשיג משהו
לא רוצה להתמודד עם הקשיים שבמערכת יחסים ולא מוכן לזה עדיין ואם הוא מתלהב על זה לי אישית זה מוריד ממנו בתור בנאדם...