4 תשובות
הכל בסדר בסופו של דבר מה שצריך לקרות יקרה תמשיכי בחייך כרגיל תהיה תמיד את ואני בטוחה שכבר יפנו אלייך לבד:-)
לפי דעתי את צריך לנסות לתת להם לעזור לך כי הן כן נשמעות שהן רוצות לעזור ולעשות בטובך
אם את באמת רוצה עזרה ומפחדת מזה אז אולי הן יעזרו באמת
אם את באמת רוצה עזרה ומפחדת מזה אז אולי הן יעזרו באמת
לדעתי את צריכה לנסות לתת לחברות שלך לעזור לך כי הן רוצות לעזור לך וזה רק לטובתך .. בסופו של דבר את תצליחי להתגבר על זה
אנונימית
היי, אף פעם לא ראיתי עוד חיוך כזה(לא לא).
באותו הנושא: