התחברות
הרשמה
היי אני במין צ'אט כזה בדיסקורד ויש שיחה איך שמים על השתק???
20 ביוני 2020, 17:15
דיסקורד
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אלה שמבינים בדיסקורד ובשיחות
זה אפשרי להוציא מישהו משיחה בדיסקורד?
למה בדיסקורד לא שולח לי התראות של הודעות?וזה לא נמצא על השתק..
נרדמתי בשיחה בדיסקורד
למה ךא מקבל התראות בדיסקורד מהקבוצה?וזה לא על השתק ולא כלום
איפה אפשר לראות היסטורית שיחות בדיסקורד?
אפשר לעשות שיחת וידאו בדיסקורד?
איך שמים סטטוס בדיסקורד?
מישהו יודע למה יש תקיעות בדיסקורד שאני בשיחה כשהמיינקראפט פתוח?
אם אני בשיחה עם מישהו בדיסקורד
איך לצאת משיחה בדיסקורד שלא אמרתי אפילו מילה בה?