5 תשובות
מערכת עם הרבה כשלים!
שואל השאלה:
לגמרי
אנונימית
מערכת מלאה בפגמים!!
המערכת הצבאית היא מערכת גדולה ומגוונת, מלאה ביחידות, מפקדים ומכורח הדבר- דרכי פיקוד שונות, לכן, אני לא יכול להגיד לגבי המערכת הצבאית כולה, כי בסופו של דבר אני שירתתי ב-2 יחידות שונות וחוויתי 2 סוגי שירות.
הסוג הראשון היה נוראי, קשוח, קפדני, שיטות פיקוד זוועתיות ולא מתחשבות בעליל.
הסוג שירות השני היה כיפי, מפקדים מדהימים ובגובה העיניים, כמעט כמו מקום עבודה.
אז אני יכול להגיד שיש יחידות מקסימות, אבל הרבה יחידות הן לא מתחשבות בחיילים, ואפילו מקשים יתר על המידה ומעל המצופה.
אמנם זמן קצר בשירות שלי שירתתי כמפקד כיתה, אבל חוויתי קורס פיקוד ואני חייב להגיד שהקורס היה מצוין, והכשיר אותנו להתנהל מול חיילים בעייתיים ביד רכה ולא נוקשה כמו שרוב המפקדים נוהגים לעשות, אבל בשטח הרבה דברים פחות עובדים מאשר בתיאוריה.
תלוי איפה ואיזה מרקם אנושי, כל אחד חווה אחרת אם אנשים לא היו נהנים ומרגישים תחושה שהם עושים מעשה טוב לא היו קצינים וקצינות ומפקדים רק חפ"שים. מכיוון שיש זה אומר שיש שנהנים.
אנונימי