11 תשובות
שואל השאלה:
כמו של האיש בתמונה, אפשרי?
אבל עם שרירי בטן יותר מפותחים קצת נגיד
כמו של האיש בתמונה, אפשרי?
אבל עם שרירי בטן יותר מפותחים קצת נגיד
אנונימי
אפילו יותר
בטח שכן, אפילו בפחות זמן.
תקפיד על תזונה בריאה ועל מאזן קלורי חיובי כמו שנאמר למעלה, חשוב מאוד.
תקפיד על תזונה בריאה ועל מאזן קלורי חיובי כמו שנאמר למעלה, חשוב מאוד.
שואל השאלה:
אגב אני בן 14, לא יודע למה זה כתב לי בשאלה אנונימית.
אגב אני בן 14, לא יודע למה זה כתב לי בשאלה אנונימית.
אנונימי
זה תלוי בהרבה גורמים. במסת השריר ההתחלתית שלך, בכמה מאזן קלורי חיובי אתה נמצא, הפוטנציאל שלך לבניית שריר, אינטנסביות האימונים שלך, השינה. אם אתה חדש לאימונים אתה יכול לעלות בשנה הראשונה הרבה מסת שריר יחסית למישהו שמתאמן 3+ שנים. אה וקח בחשבון שברגליים הרבה יותר קשה לפתח שריר מכובד ונראה לעין לעומת הידיים שהם שרירים קטנים יחסית.
שואל השאלה:
אהבתי את התשובה stay away, שמע אני מתחיל ממסת שריר ממוצעת כן אני לא שחיף ולא שמן אני מתחיל את התהליך שאני אגיע לסביבות 14 אחוז שומן. אני עדיין קטן אז אני לא יודע מה המבנה גוף שלי אבל של אבא שלי ואח שלי זה המבנה גוף שקל לבנות מסת שריר נראלי מזמורף, אני אשן 8 שעות, ואני אשתדל לעשות את האימונים הכי חזקים שלי
אהבתי את התשובה stay away, שמע אני מתחיל ממסת שריר ממוצעת כן אני לא שחיף ולא שמן אני מתחיל את התהליך שאני אגיע לסביבות 14 אחוז שומן. אני עדיין קטן אז אני לא יודע מה המבנה גוף שלי אבל של אבא שלי ואח שלי זה המבנה גוף שקל לבנות מסת שריר נראלי מזמורף, אני אשן 8 שעות, ואני אשתדל לעשות את האימונים הכי חזקים שלי
אנונימי
אתה צריך לקחת גם בחשבון שאם אתה גבוה אתה צריך מסת שריר מכובדת יותר ממישהו נמוך כדי שייראו אותה. אבל אני בטוחה שאם תשקיע, תדע לעבוד חכם ונכון, תאכל כמו שצריך ותישן כמו שצריך, תוכל להגיע לתוצאות ממש טובות. אם אתה רוצה לראות התקדמות תצלם תמונה פעם בחודש או תמדוד היקפים, זה יוכל לתת לך מוטיבציה.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אהה ואני 1.56 אז לפחות יראו את המסת שריר יותר טוב לפחות מצאתי יתרון אחד חלחלחללחחחלחחח
אהה ואני 1.56 אז לפחות יראו את המסת שריר יותר טוב לפחות מצאתי יתרון אחד חלחלחללחחחלחחח
אנונימי
כן:)
לא רק שאם אתה נמוך ייראו לך מסת שריר מאוד מהר גם יהיה לך קל בתרגילים מורכבים כמו סקוואט, דדליפט ולחיצת חזה כי טווח התנועה קצר יותר. אגב אם אתה בגיל ההתבגרות זו התקופה הטובה ביותר לבנות מסת שריר כי בגיל הזה הטוסטסטרון הוא הגבוה ביותר. בין גיל 16 ל21 בערך.
לא רק שאם אתה נמוך ייראו לך מסת שריר מאוד מהר גם יהיה לך קל בתרגילים מורכבים כמו סקוואט, דדליפט ולחיצת חזה כי טווח התנועה קצר יותר. אגב אם אתה בגיל ההתבגרות זו התקופה הטובה ביותר לבנות מסת שריר כי בגיל הזה הטוסטסטרון הוא הגבוה ביותר. בין גיל 16 ל21 בערך.
שואל השאלה:
כיף לשמוע
כיף לשמוע
אנונימי
זה לא אומר כלום
בשביל מסת שריר את צריכה פרוגרסיב אוברלאוד, שזה לעשות את האימונים קשים יותר משבוע לשבוע, זה אומר שאם עשית דחיקת חזה עם 40 קילו, אז שבוע הבא תעשי עם 42.5, אם אין התקדמות אי אפשר לבנות שריר
בעיקרון כל עוד את מתקדמת אז אפשר לבנות שריר, צריך לאכול הרבה חלבון ולהיות במאזן קלורי חיובי כדי לעשות את זה באופן אופטימלי
בשביל מסת שריר את צריכה פרוגרסיב אוברלאוד, שזה לעשות את האימונים קשים יותר משבוע לשבוע, זה אומר שאם עשית דחיקת חזה עם 40 קילו, אז שבוע הבא תעשי עם 42.5, אם אין התקדמות אי אפשר לבנות שריר
בעיקרון כל עוד את מתקדמת אז אפשר לבנות שריר, צריך לאכול הרבה חלבון ולהיות במאזן קלורי חיובי כדי לעשות את זה באופן אופטימלי
באותו הנושא: