10 תשובות
סטוציונר צעצוע כי זה כולה נשיקה אז הוא גם פדחן קצת...
שואל השאלה:
למה פחדן?
לא הבנתי
למה פחדן?
לא הבנתי
אנונימית
שהוא דורש בעיטה
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי זה כולה נשיקה... אין מה להשוויץ
שואל השאלה:
מה מביך בזה?
מה מביך בזה?
אנונימית
וגם כן שהוא מנשק ובורח זה מביך קצת.. כאילו אין לו עמוד שידרה
זהצביך כי זה רק נשיקה קיצר זה לא עכשיו וואו הזדינתי או אפילו היקי או להתמזמז או משהו זה נשיקה אין לו מה להשוויץ ורוב הסיכויים שהוא משקר גם כי אין מצב שהוא עשה את זה ל60 בנות הוא סתם מנסה לצאת גבר והוא לא אז זה מביך
אולי הוא פשוט לא יודע איך להמשיך את הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה מגעיל לנשק כל כך הרבה בחורות ולברוח
אבל זה מגעיל לנשק כל כך הרבה בחורות ולברוח
אנונימית
באותו הנושא: