10 תשובות
סטוציונר צעצוע כי זה כולה נשיקה אז הוא גם פדחן קצת...
שואל השאלה:
למה פחדן?
לא הבנתי
אנונימית
שהוא דורש בעיטה
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי זה כולה נשיקה... אין מה להשוויץ
שואל השאלה:
מה מביך בזה?
אנונימית
וגם כן שהוא מנשק ובורח זה מביך קצת.. כאילו אין לו עמוד שידרה
זהצביך כי זה רק נשיקה קיצר זה לא עכשיו וואו הזדינתי או אפילו היקי או להתמזמז או משהו זה נשיקה אין לו מה להשוויץ ורוב הסיכויים שהוא משקר גם כי אין מצב שהוא עשה את זה ל60 בנות הוא סתם מנסה לצאת גבר והוא לא אז זה מביך
אולי הוא פשוט לא יודע איך להמשיך את הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה מגעיל לנשק כל כך הרבה בחורות ולברוח
אנונימית