7 תשובות
אני לא חושבת שזה אמור להביך אותך,
ריצה זה דבר טוב.
אני בטוחה שההורים שלך ישמחו שישמעו אותך אומרת שאת הולכת לעשות כןשר.
ספורט זה דבר בריא!
בהצלחה
פשוט תגידי שבאלך להכינס לכושר או שהתחלת לאהוב ספורט או אני מתחילה לעשות ריצות רוצב להצטרף(יעזור לך עם הדרך)
למה זה מביך אותל זה לא אמור...
שואל השאלה:
בעיקרון אני רוצה להצטרף לא יודעת אם אנחנו באותו איזור
אהה אני התכוונת לאופציה שתגידי אבל גם זה אין לי בעיה חח אני מעפולה אבל לא ניראה לי שאת גם אם כן אשמח
שואל השאלה:
אה
אממ לא קרובה לשם
סורי שיצאתי מטומטמת חחחחח
חח הכל טוב קורא לי הרבה
תאמיני לי אני יותר קשת הבנה