11 תשובות
חחח גם מאיפה הם יוצאים (?)
שואל השאלה:
אני לא יודעתת זה ממש מוזרר
אני לא יודעתת זה ממש מוזרר
תחקרי אולי תלמדי על זה לעומק
אנונימי
שואל השאלה:
חיפשתי בגוגל אבל אני לא מוצאת לול
חיפשתי בגוגל אבל אני לא מוצאת לול
כמו שבלולי יבשה אחרים, הוא הרמאפרודיט, ובעל תאי רבייה (גמטות) הן של זכר והן של נקבה. מין זה יוצר ומשתמש בחצי אהבה. ההזדווגות נמשכת מספר שעות (בדרך כלל 412) ובמהלכה שני השבלולים מחליפים זרעונים. ההטלה מתרחשת כ-3 עד 6 ימים אחרי ההפריה. בכל הטלה מטיל השבלול בממוצע כ-86 ביצים כדוריות ולבנות בתוך גומה בעומק מספר ס"מ אותה הוא חופר באדמה .[8] הביצים מכוסות באדמה, ריר וצואה. כעבור שבועיים נולדים הצאצאים ותוך שנה-שנתיים מגיעים לבגרות.[5] תדירות ההטלות תלויה בתנאי מזג האוויר, טמפרטורה ולחות. במזג אוויר נעים ולח השבלול יכול להטיל ביצים פעם בחודש.[10]
מה היינו עושים בלי וויקיפדיה
מה היינו עושים בלי וויקיפדיה
שואל השאלה:
אנוכי ^
אבל מה עם הקונכיהה??? אני עומדת לצרוח פה
אנוכי ^
אבל מה עם הקונכיהה??? אני עומדת לצרוח פה
אהה לא יודעת חיפשתי מאיפה הם מתרבים
חח אני אחפש שוב
חח אני אחפש שוב
הם בוקעים מביצים , הם כן נולדים עם קונכייה אך קטנה ועדינה מאוד , בהמשך חייהם הם צורכים הרבה סידן וכך הקונכייה שלהם גדלה ומתקשה
בתוך הביצה יש עובר, מאגר מזון, נוזלים ומינרלים של סידן שמהם
נבנית הקונכייה ומהביצה בוקע שבלול השדה עם קונכייה שלמה, כעבור כחודש
ימים.
החילזון בשם "חשופית" בוקע מהביצה ללא קונכייה וגם לא תגדל לו קונכייה.
טדםם
נבנית הקונכייה ומהביצה בוקע שבלול השדה עם קונכייה שלמה, כעבור כחודש
ימים.
החילזון בשם "חשופית" בוקע מהביצה ללא קונכייה וגם לא תגדל לו קונכייה.
טדםם
^מהה הם נולדים עם קונכיה?
אנונימית
שואל השאלה:
יוו תודה לכםם הרגעתם אותיי
יוו תודה לכםם הרגעתם אותיי
באותו הנושא: