7 תשובות
זה לא משמין הכל טוב
עוגיה לא תשנה כלום
זאת רק עוגיה, הכול בסדר
את יכולה לאכול מה שאת רוצה.
את יכולה לאכול מה שאת רוצה.
יש מצב
הכל טוב מותר לפעמים לחרוג וחתיכה אחת לא משיעה על כלום תמשיכי כרגיל
הכל בסדר זה רק עוגיה שאני משערת שהיא כמה 100 קלוריות? את שורפת לפחות 2000 בלי לעשות כלום אז הכל בסדר :)
תאכלי עוד עוגיה.
הפעם בשמחה ובאהבה עצמית.
הפעם בשמחה ובאהבה עצמית.
אנונימית
באותו הנושא: