לדוגמה אני מתחילה חיטוב- המטרה הסופית היא שאני אהיה באחוז שריר גבוה ואחוז שומן נמוך נכון? אז בגלל זה שומרים על גירעון קלורי ועושים אימוני כוח כדי לשמר על המסת שריר ואוכלים מספיק חלבון. עכשיו חלבון או מה שמשמר על מסת השריר, ואימוני כוח מפתחים מסת שריר, אז אם אני אוכל מספיק חלבון ולא אתאמן, ייצא מצב שהמסת שריר שלי תשמר וכשאני ארד מגירעון קלורי אני ארד רק בשומן ולא בשריר? כי אני משמרת על מסת שריר עם החלבון הרי לא? מה שיוצר מצב שהתחטבתי בלי להתאמן, זה נכון או לא?